ΑΡΘΡΟ 7: ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΛΗΠΤΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ
Ο Ασφαλισμένος, ο οποίος πρόκειται να εισαχθεί σε Νοσηλευτικό Ίδρυμα για νοσηλεία, υποχρεούται να
επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το Συντονιστικό Κέντρο, το οποίο λειτουργεί 24 ώρες το εικοσιτετράωρο,
στο τηλέφωνο 801-11-01234 ή 210 99 71 829
προκειμένου να αναγγείλει την εισαγωγή
του εικοσιτέσσερις (24) ώρες τουλάχιστον πριν την εισαγωγή. Η ανωτέρω διαδικασία ενημέρωσης της
Εταιρίας (Ασφαλιστή) δεν ισχύει σε περίπτωση Επείγοντος Περιστατικού, αλλά πρέπει οπωσδήποτε το
Συντονιστικό Κέντρο να ειδοποιηθεί αμέσως κατά την εισαγωγή και πάντως πριν την έξοδο του
Ασφαλισμένου από το Νοσηλευτικό Ίδρυμα.
Σε περίπτωση νοσηλείας του Ασφαλισμένου σε οποιοδήποτε Νοσηλευτικό Ίδρυμα χωρίς την ανωτέρω
ενημέρωση της Εταιρίας (Ασφαλιστή), ο Ασφαλισμένος πρέπει να εξοφλήσει το Νοσηλευτικό Ίδρυμα με
ίδια μέσα και να υποβάλει στην Εταιρία (Ασφαλιστή) τα πρωτότυπα εξοφλημένα φορολογικά
παραστατικά προκειμένου να αποζημιωθεί απολογιστικά, έστω και αν η νοσηλεία πραγματοποιήθηκε σε
Συμβεβλημένο Νοσηλευτικό Ίδρυμα. Στις περιπτώσεις αυτές η Εταιρία (Ασφαλιστής) καταβάλλει
ποσοστό ενενήντα επί τοις εκατό (90%) της προβλεπόμενης, με βάση τους όρους της πρόσθετης αυτής
κάλυψης, αποζημίωσης. Σε περίπτωση νοσηλείας του Ασφαλισμένου σε Νοσηλευτικό ίδρυμα, ο
Ασφαλισμένος υποχρεούται να συμπληρώσει αίτηση αποζημίωσης και να τη στείλει στην Εταιρία
(Ασφαλιστή) μαζί με τα αποδεικτικά στοιχεία το συντομότερο δυνατό ή εντός τριάντα (30) ημερών από
την ημερομηνία εισαγωγής στο Νοσηλευτικό Ίδρυμα. Αυτό το χρονικό περιθώριο μπορεί να παραταθεί
με τη σύμφωνη γνώμη της Εταιρίας (Ασφαλιστή), εάν τα αποδεικτικά στοιχεία δεν είναι δυνατόν να
συγκεντρωθούν εντός τριάντα (30) ημερών.
Υποχρεούται επίσης να δίνει γραπτά και προφορικά, κάθε πληροφορία η οποία του ζητείται από την
Εταιρία (Ασφαλιστή) σχετικά με τη νοσηλεία και να προσκομίζει κάθε στοιχείο για την απόδειξη των
προϋποθέσεων του δικαιώματος του.
Ο Ασφαλισμένος υποχρεούται να προσκομίσει στην Εταιρία (Ασφαλιστή) πρωτότυπα δελτία παροχής
υπηρεσιών, τιμολόγια και εξοφλητικές αποδείξεις ή πρωτότυπη βεβαίωση εξόδων άλλου ασφαλιστικού
φορέα. Με την καταβολή της αποζημίωσης τα στοιχεία αυτά γίνονται ιδιοκτησία της Εταιρίας
(Ασφαλιστή).
Εάν ο Ασφαλισμένος νοσηλευτεί σε Νοσηλευτικό Ίδρυμα του εξωτερικού πρέπει τα παραπάνω
δικαιολογητικά στοιχεία να μεταφραστούν στην ελληνική γλώσσα και να επικυρωθούν από την
πλησιέστερη Ελληνική Προξενική Αρχή του τόπου νοσηλείας.
Εάν η Εταιρία (Ασφαλιστής) ζητήσει από τον Ασφαλισμένο συμπληρωματικές ιατρικές εκθέσεις ή
εξετάσεις από ιατρό της επιλογής της για την απόδειξη του δικαιώματος αποζημίωσης, τα έξοδα θα
επιβαρύνουν την Εταιρία (Ασφαλιστή). Εκπρόθεσμη γραπτή αναγγελία, άρνηση να δοθούν τα παραπάνω
στοιχεία ή άρνηση εξέτασης του Ασφαλισμένου από τον ιατρό της Εταιρίας (Ασφαλιστή), δίνουν το
δικαίωμα στην Εταιρία (Ασφαλιστή) να αρνηθεί την αποζημίωση. Αν η παράβαση οφείλεται σε δόλο του
Λήπτη της Ασφάλισης (Συμβαλλόμενου) ή του Ασφαλισμένου, η Εταιρία (Ασφαλιστής) έχει επιπλέον το
δικαίωμα να ζητήσει αποκατάσταση κάθε ζημίας την οποία υπέστη.
Κάθε ενέργεια της Εταιρίας (Ασφαλιστή) που αποβλέπει στην εξακρίβωση των συνθηκών του
ατυχήματος ή της ασθένειας δεν συνεπάγεται και υποχρέωση της να αποδεχτεί την προβαλλόμενη
αξίωση για αποζημίωση. Καμία αγωγή αποζημίωσης δεν μπορεί να εγερθεί κατά της Εταιρίας
(Ασφαλιστή) πριν περάσουν εξήντα (60) ημέρες από την υποβολή των απαιτούμενων δικαιολογητικών
για το ατύχημα ή την ασθένεια.
Ο Λήπτης της Ασφάλισης (Συμβαλλόμενος) ή ο Ασφαλισμένος έχουν την υποχρέωση να ενημερώσουν
την Εταιρία (Ασφαλιστή) για την ύπαρξη άλλης ασφάλισης νοσοκομειακής περίθαλψης. Περισσότερες
ασφαλίσεις νοσοκομειακής περίθαλψης είναι ισχυρές μέχρι την έκταση των πραγματοποιηθεισών
δαπανών, ενώ η Εταιρία (Ασφαλιστής) ευθύνεται μέχρι το ασφαλιστικό ποσό της σύμβασης της.
Παράβαση από δόλο της υποχρέωσης αυτής δίνει το δικαίωμα στην Εταιρία (Ασφαλιστή) να καταγγείλει
τη σύμβαση μέσα σε ένα (1) μήνα από τότε που έλαβε γνώση της παράβασης. Αν η ασφαλιστική
περίπτωση επέλθει στο διάστημα αυτό, η Εταιρία (Ασφαλιστής) απαλλάσσεται από την υποχρέωση
καταβολής του ασφαλίσματος, ενώ ο Λήπτης της Ασφάλισης (Συμβαλλόμενος) υποχρεούται σε
αποκατάσταση κάθε ζημίας της Εταιρίας (Ασφαλιστή).
Η καταγγελία σε αυτή την περίπτωση έχει άμεσα αποτελέσματα, ενώ η Εταιρία (Ασφαλιστή) δικαιούται
τα ασφάλιστρα τα οποία είναι ληξιπρόθεσμα κατά το χρόνο επέλευσης του κινδύνου ή κατά το χρόνο
που επέρχονται τα αποτελέσματα της καταγγελίας.
ΑΡΘΡΟ 8: ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΠΑΡΟΧΩΝ - ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ
Η Εταιρία (Ασφαλιστής) θα αναπροσαρμόζει τα ασφάλιστρα της παρούσας Συμπληρωματικής Ασφάλισης
στην επέτειο του Ασφαλιστηρίου και για το σύνολο των Ασφαλισμένων με την κάλυψη αυτή σε ποσοστό
τρία επί τοις εκατό (3%) επί των ασφαλίστρων του προηγούμενου έτους.
Όλα τα ανώτατα όρια παροχών του παρόντος προσαρτήματος αυξάνονται κατά πέντε επί τοις εκατό
(5%) ανά τριετία συνεχούς ασφάλισης, για το σύνολο των Ασφαλισμένων με την παρούσα κάλυψη.
1...,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 14,15,16,17